מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

איך לעצב חדר בלונים בצורה נכונה?

עיצוב חדר בלונים הינה פעולה אשר דורשת חוש עיצובי, יצירתיות, ניסיון, והרבה מאוד תשוקה. ללא ספק, לא כל אחד יכול לבצע את המטלה על הצד הטוב ביותר. לפיכך, קיימות חברות המתמחות בעיצוב וסידור בלונים באופן מקצועי. בזמן המשימה, אתם חייבים לקחת שני דברים עיקריים לתשומת ליבכם – בחירת צבעי הבלונים והתאמתם לסביבה ובחירת סוג הבלון המתאים.

הטיפ הראשון – התאמה ובחירת צבעי הבלונים

בעידן הטכנולוגי והמתקדם, כשהדברים משתנים בצורה מהירה מאוד, אתם חייבים לעשות שינוי. חדר בלונים מתוכנן, מעוצב, על ידי בחירה נכונה של צבעי הבלונים השונים. הצבעים בחדר נלקחים בחשבון, כמו כן, גם הצבעים הדומיננטיים. ולפי זה, בוחרים את הצבעים שהכי מתאימים לחלל.

לדוגמא: אם החדר, הריהוט, ושאר האביזרים הינם בצבעי שחור או בצבע כהה, נתאים ונבחר את צבעי הבלונים בצבע לבן או שחור. שימו לב: הבלונים חייבים לתפוס את הפוקוס בחלל. הנוסחה לעיצוב ובחירת הצבעים היא די פשוטה: מצאו את המכנה המשותף, מצאו את ההפך והשוני. לדוגמא: אם הצבעים בחדר כהים, בחרו את הבלונים בצבע בהיר, וכן ההפך. הבלונים חייבים להיות מרכז השואו בחדר, לשדרג אותו, ואף גם לייחד אותו במעט. הבחירה חייבת להיות מדויקת ונכונה.

הטיפ השני – עיצבו את החדר עם מספר סוגי בלונים

הרבה מאוד צרכנים טועים ומעצבים את החדר עם סוג אחד של בלון, וזו הטעות הנפוצה ביותר. כדאי ומומלץ לעצב את החדר והחלל עם מספר סוגים שונים של בלונים. למה? בגלל מספר סיבות: ייחודיות, גיוון בצורה ובצבע, והתאמה מרבית לחלל. לפניכם רשימה של מספר בלונים לדוגמא:

  1. בלון הליום – בלון הליום הינו בלון אשר נפוץ בחגיגות, מסיבות, ואירועים חגיגיים. בלון זה, הינו בלון המבוסס ומכיל גז הליום שאיננו מסוכן לבני האדם. הבלון מעוצב, מודרני, ומתאים כמעט לכל חגיגה ואירוע שתבחרו.
  2. בלונים רגילים – בלונים רגילים הינם בלונים אשר נפוצים בימי הולדת, חגיגות, וחתונות. הבלונים מגיעים בשלל צבעים, מגוון צורות, ומתאימות לכל אירוע וחגיגה. בלונים רגילים גמישים וניתנים לשינוי במספר צורות – החל מלבבות, יצירת שמות ומספרים, וקשת.
  3. בלונים מיוחדים – כפי שהשם מרמז, מדובר בבלונים מיוחדים ומומלצים. אם זאת, קחו בחשבון, בגלל הייחודיות שבהם, הבלונים עשויים להיות יקרים פי 10 מבלונים רגילים. ישנם מספר סוגים של בלונים מיוחדים: בלון גומי לטקס, בלון מיילר, ואף בלון אורז. הבלונים המיוחדים נקראים כך בשל צורתם הייחודית, הגמישות, והמראה הנוצץ והאדיר.

אלה הם שלושת סוגי הבלונים הנפוצים ביותר בימי הולדת, בריתות, חתונות, וכן הצעות נישואין. את הבלונים כדאי לשלב בחדר על ידי מספר סוגים נפוצים וסגנונות חופשיים. לפני הבחירה הסופית, במטרה לא לטעות, כדאי ומומלץ להתייעץ עם חברה לעיצוב וסידור בלונים. לפרטים נוספים ולקבלת מידע מקצועי בקרו באתר החברה בלון בלון – https://balloonballoon.co.il. מחפשים בלונים לאירועים וחגיגות? הצעות מחיר אודות השירות הנ"ל? אל תהססו לפנות אלינו, לחברת בולי בלון.

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »