מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

בלונים בצורות של חיות

בלונים בצורות של חיות
בלונים בצורות של חיות

אחד הפריטים שהפכו לחלק מהחיים שלנו, עד כדי כך שאי אפשר להסתדר בלעדיהם, הוא הבלון. באופן די מפתיע, הפך הפריט הזה לסמל של שמחה ואושר, אהבה ואחווה. עם השנים נוספו סוגים חדשים של בלונים, שרק העצימו את החוויה שבשימוש בבלונים והפכו אותה לייחודית. בלונים בצורות של חיות, כמו גם בלונים בדמויות של גיבורי על, הפכו לחלק משמעותי מהחיים שלנו. באופן לא מפתיע, הבלונים חביבים גם על מבוגרים וגם על ילדים. כולם אוהבים את הדבר הקופצני הזה, שאפשר להעיף אותו, לשחק איתו, לזרוק אותו, ובכל זאת שום נזק לא יגרם, רק הנאה גדולה. מה זה בעצם בלונים ואיך קרה שהם הפכו למשהו שכולם אוהבים ונהנים? מהו השינויים של העשורים האחרונים, שגרמו להגדלה משמעותית של מבחר הבלונים הקיים? איפה אפשר להשיג בלונים בצורות של חיות ביחד עם מבחר גדול של בלונים מסוגים אחרים? בשורות להלן נשיב לכל השאלות הללו בהרחבה.

מה זה בלונים ואיך הם הפכו למשהו שכולם אוהבים

ראשיתם של הבלונים היא בשאיפה שלאורך דורות באה לידי ביטוי באופנים שונים – השאיפה של בני האדם לעוף. ממציאים שונים ניסו אמצעים שונים, שבדרך כלל לא הצליחו יתר על המידה. בסוף המאה השמונה עשרה הצליחו שני ממציאים צרפתיים להמציא כדור פורח ולטוס איתו לגובה 100 מטר מעל פאריז. בהמשך פיתח ממציא אחר את הכדור הפורח והוסיף לו את גז המימן. הגילוי של הגומי, בסוף המאה התשע עשרה, הביא לשיפור של המוצר ולהגדלת אפשרות הנשיאה וכן טווח הטיסה שלו באופן משמעותי. עם זאת, כניסת המטוסים המונעים לשירות במהלך מלחמת העולם, הוציאה מהשירות את מרבית הכדורים הפורחים. אבל הכדור הפורח לא נעלם. מאן דהו גילה שלבלונים יש כוח מאגי מסוים, המכשף ומלהיב מבוגרים וגם ילדים. בתוך זמן קצר הפכו הכדורים הפורחים לכלי משחק, לאמצעי להרגיע ילדים. בשנים האחרונות, הפכו בלונים בצורות של חיות וסוגים נוספים של בלונים, לאמצעי מצוין לקישוט והכנת תפאורה לאירועים.

איך נוצרו בלונים בצורות של חיות וגדל מבחר הבלונים

במשך עשורים רבים הבלונים יוצרו מגומי. מדובר בחומר בלתי ידידותי לסביבה בעליל, שמשאיר אחריו משקעים לשנים רבות לעתיד. בנוסף, מדובר בחומר שיש קושי מסוים לעצב אותו וליצר בלונים בצורה ובאיכות הנדרשים. תוך כדי הניסיונות לייצר בלונים מחומרים אחרים, התברר שהאלומיניום, אחד החומרים האיכותיים והמעניינים ביותר, מאפשר לייצר בלונים איכותיים. זאת ועוד – האלומיניום מאפשר לייצר גם בלונים במגוון רחב של צורות, שלא היה אפשרי באמצעות הגומי. עם הצורות השונות ניתן לייצר באמצעותו בלונים בצורות של חיות וגלונים בצורות אחרות, כולל דמויות מסרטים מצוירים, דמויות של גיבורי על ועוד. המומחים של מרכז הבלונים מסייעים לכל המעוניין במציאה והתאמה של בלונים ייחודיים לאירועים, ועיצוב אירועים על פי דרישה.

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »