מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

המדריך לאירוע השקה מוצלח

השקה של מוצר דומה במובנים רבים ללידה של תינוק. אחרי הריון ארוך שכלל תהליכי פיתוח מאומצים, בדיקות בקרב צרכנים, אסטרטגיית פרסום ושיווק, תקצוב, אבטיפוסים, קבוצות מיקוד, מאמצי הפצה ומכירה – הגיע סוף סוף הזמן לשחרר את המוצר לאוויר העולם וכמובן, שההתרגשות בשיאה.

אז ממש כפי שעורכים לכבוד התינוק מסיבת הולדת או מפיצים בהתלהבות את דבר הולדתו בקרב בני משפחה וחברים, כך גם חברות ויזמים מעוניינים לבשר לעולם על הולדת המוצר שלהם. שגם אם לווה בחבלי לידה מאתגרים, הוא סוף סוף כאן.

אחת הדרכים האטרקטיביות והאפקטיביות להפיץ את הבשורה היא באמצעות אירוע השקה, שנועד להציג את המוצר בקרב קהל הצרכנים, שותפים עסקיים, הנפשות הפועלות שעשו במלאכה ועוד. 

צעדים בדרך לאירוע השקה
אירועי השקה מוצלחים מבוססים על תכנון אסטרטגי וקונספטואלי נכון וכן על בחירת לוקיישן אשר יתאים להלך הרוח של המאורע.
בשלב ראשון צריכים להחליט על האופי של האירוע והאם הוא יהיה אינטימי בסגנון בוטיק ואליו תוזמן רשימה מצומצמת ומוגבלת של אנשים או זה יהיה אירוע גרנדיוזי רחב היקף ומרובה משתתפים. לרוב אירועי VIP נתפסים יוקרתיים יותר כאשר האורחים באירוע זה מרגישים נבחרים במיוחד הם בין הראשונים לראות את המוצר או להכיר אותו מקרוב.
בשלב השני, לאחר גיבוש רשימת המשתתפים כדאי לחשוב על תוכנית אמנותית ועל תמהיל המפגש והאם הוא יהיה חווייתי ואינטראקטיבי כולל אינטראקציה עם המוצר במידת האפשר וכיצד הוא ימותג בדרך מקורית ובלתי נשכחת. בנוסף, מה תכלול התוכנית – האם נושאי דברים, פרזנטציות, הופעה חיה ולפי זה יהיה גם פשוט יותר לבחור את המקום האולטימטיבי על פי מפרט הדרישות, כדי שהוא אכן יענה עליהן בדרך הטובה ביותר.

לוקיישן שעונה על הציפיות
כדאי לבדוק שהמקום שנבחר לארח אירועי השקה יכול להכיל את כמות המשתתפים בצורה מרווחת ונוחה וכן מבחינת אזור גיאוגרפי נוח ופשוט להגעה הן בתחבורה פרטית והן בתחבורה ציבורית, כולל אמצעי תחבורה יעילים וחניון מאורגן בקרבת מקום.
בנוסף, האם התשתית הטכנית שלו אכן תוכל לאפשר לכם להרים אירוע כפי שאתם מעוניינים כמו הקרנת קליפים והעלאת מצגות, מערכת סאונד ואפקטים של תאורה וגם יתאים לאווירה המבוקשת. למשל, במקרה של אירוע השקה באווירה בלתי מחייבת ייתכן שתעדיפו בר עם חצר במרכז הארץ שמנתק מהמציאות היומיומית ומכניס למעין אטמוספירה קצת אחרת כיפית יותר. 

מיתוג שעושה הבדל גדול
נושא המיתוג משחק תפקיד קריטי בעת הפקת והוצאה לפועל של אירועי חברה. אתם מעוניינים שהשפה החזותית תתכתב בדרך ישירה עם הזהות של החברה שעומדת מאחורי המוצר או עם המוצר עצמו. אפשר להשיג מיתוג יצירתי באמצעות בלוגים ממותגים הנושאים את הלוגו של החברה או המוטו שמלווה את המוצר.
בלונים תורמים לאווירה הכללית ובעלי תפקיד דקורטיבי כשאפשר לייצר קיר בלונים שעל הרקע שלו אפשר גם לייצר תמונות יפות או שערים מבלונים שמתפקדים על תקן שער כניסה אל האירוע, כך שכבר בשער הבלונים האורחים יבינו מה המוצר או איך הוא נראה או יתחברו לזהות העיצובית המיתוגית שלו.
אפשר להשתמש בבלונים כאלמנט משעשע להפריח אותם לקול מחיאות הכפיים מהחצר הפתוחה או לעצב כל שולחן עם בלון מרשים הנושא מידע חשוב על המוצר או להעניק לכל אורח בלון מתנה ביחד עם מזכרת מהאירוע כדי להמשיך ולחזק את המיתוג של המוצר או של החברה שעומדת מאחורי השקתו. 

זכרו לתכנן מספיק זמן מראש את המפגש על מנת שהוא יצא לפועל בטיימינג הנכון, במקום מוצלח תחת מיתוג בלתי נשכח. 

צריכים משאבת בלונים חשמלית או בלון הליום? פנו אלינו עכשיו!

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »