מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

כיצד לבחור עיצוב בלונים לאירוע שלכם

מפיקי אירועים מנוסים יודעים כי חלק חשוב מיצירה של כל אירוע מיוחד, היא דרך העיצוב. אנחנו, בני האדם, מגיבים לאסתטיקה והרבה פעמים, מושפעים ממנה מאוד. זה לא משנה אם אתם מתכננים כנס עסקי או אם אתם מתכוננים לברית של הבן הבכור, בסוף, כאשר האורחים שלכם עוברים מחיי היום, יום, המטלות בבית והעבודה שעוד יש להם להגיש במשרד, אל האירוע שלכם, הם לא יצליחו לעשות את המעבר הנפשי, אלא אם המקום לא יעוצב בהתאם לאופי האירוע. היום, אפשר להשתמש בבלונים כדי לעצב כל אולם אירועים באופן מושלם. אתם יכולים לבחור בעיצוב המתאים יותר לאירועים למבוגרים, אתם יכולים לבחור בעיצובים הרלוונטים בעיקר לאירועים המיועדים לילדים ובני הגיל הרך, תוכלו לבחור בעיצוב המתאים לאירועים עסקיים ועוד. במאמר הבא ננסה קצת לתת לכם השראה בעניין הזה. 

לפני שנתחיל, כדאי לחשוב על קונספט 

קונספט הוא אולי הדבר הכי חשוב עבור הפקה של כל אירוע. שכן תוכנית עבודה מסודרת, תעזור לנו לבחור ולהתמקד, מתוך המבחר העצום של האפשרויות הקיימות, בכמה אופציות רלוונטיות עבור סידור בלונים מושלם. איך תדעו מה הקונספט של האירוע? שאלו את עצמכם שלוש שאלות מנחות: 

  1. מדוע אתם מקיימים את האירוע? מה הסיבה? האם האירוע הוא מסיבת יום הולדת ?האם אתם מתכננים אירוע עסקי? האם מדובר על בת מצווה? על ברית או בריתה? אתם כמובן יודעים את התשובה, אבל תמיד קל להתחיל עם מה שאולי אנחנו חושבים עליו בתור 'המובן מאליו', כדי לאפשר לנו ליהנות מקצה חוט ראשון ומשמעותי בתהליך החשיבה והיצירה סביב האירוע. 
  2. איך הייתם רוצים לתת לאורחים להרגיש? האם אתם מתכננים אירוע לפי נושא מסוים? למשל, בת מצווה על פי סרט או סיפור אהוב על כלת השמחה? אולי אתם מתכננים בכלל לקיים אירוע חברה מקצועי, כאשר המטרה שלכם היא לתת את התחושה כי מדובר על בית עסק רציני? במילים אחרות, הרי שהעיצוב במקרה הזה ישים דגש על שימוש בצבעי המותג למשל ועל עיצוב קלאסי. לעומת זאת, אם מדובר על הפקה של יום הולדת לאישה בת עשרים, יכול להיות כי העיצוב ישים דגש על שימוש בבלונים מעוצבים בצורה של מאכלים, משקאות וכן הלאה. 
  3. באילו צבעים תרצו להשתמש: דיברנו על כך בקצרה אבל חשוב לנו להדגיש כי שימוש בצבעים נכונים משפיע בצורה דרמטית על העיצוב כולו. האם אתם מעדיפים לעצב את המקום בצבעים 'מונוכרומטיים'? כלומר, של שחור ולבן? אולי אתם מתכוונים דווקא להשתמש בבלונים צבעוניים? האם תרצו להשתמש בבלונים צבועים זהב וכן הלאה. ככל שתצליחו לדייק את הצרכים שלכם ולדמיין איך הצבעים ישפיעו על האווירה הכללית, כך תבינו טוב יותר איזו אווירה אתם עתידים ליצור ואילו תכנים תיצקו לתוך האירוע שלכם. 

ליצירתיות אין גבולות ואפשר לעשות הכל 

כאמור, לעצב אירוע כמו שצריך ,זה חשוב, וודאי אם אתם מעוניינים להשאיר אימפקט משמעותי על האורחים. אבל יותר מזה, זכרו כי ליצירתיות אין גבולות, אין גבול למה שאפשר לעשות עם כמה בלונים צבעוניים, סרטים לקישוט ועבודה נכונה. אתם יכולים לבחור באנשי מקצוע שיעצבו עבורכם, אתם יכולים לקחת את האחריות לידיים שלכם. העיקר הוא לזכור כי אנחנו חיים בעידן בו אפשר למצוא הכל. בין אם אתם מעוניינים להשתמש בבלונים בצורה של דמויות מפורסמות ובין אם אתם רוצים לעצב את האולם בצורה אחת ולא אחרת, כל עוד אתם שומרים על ראש פתוח ומשתפים את אנשי המקצוע ברעיונות שלכם, אפשר לעשות ממש הכל. 

צריכים מנפח בלונים או בלונים בסיטונאות? פנו אלינו עכשיו!

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »