מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

כיתוב על בלונים

הצבת בלונים כחלק מהתפאורה באירועים שונים, הפכה כבר מזמן למרכיב משמעותי בכל אירוע. לא אחת קורה שהבלונים עצמם הפכו למרכיב העיקרי והחשוב ביותר באירוע.  בשנים האחרונות נוספה גם האפשרות להוסיף כיתוב על בלונים, מה שהופך את התפאורה באופן כללי ואישית יותר ומתאימה באופי שלה לאדם או לאנשים שעבורם האירוע מאורגן. איך ומתי הפכו הבלונים למרכיב חשוב, ואף עיקרי באירועים? איך לעצב בלונים עם כיתוב ואיך אפשר להוסיף כיתוב על בלונים אשר יהפוך אותם לאישיים ומעניינים יותר? היכן אפשר להשיג מבחר גדול של בלונים איכותיים מסוגים שונים, שיתאימו לכל אירוע? להלן כל התשובות.

איך ומתי הפך כיתוב על בלונים למרכיב עיקרי בתפאורה לאירועים

הקמת תפאורה לאירועים היתה מאז ומעולם מרכיב משמעותי בהצלחה שלהם. עם זאת, רק בשנים האחרונות נמצאה הדרך הטובה ביותר לייצר תפאורה איכותית לאירוע תוך השקעת מאמץ בעיצוב, והרבה פחות מאמצים פיזיים. עד לפני כמה שנים, הקמת תפאורה לאירוע דרשה שילוב של יכולות תכנות והתאמה, יחד עם היכולת לשנע מגוון רחב של פריטים ואמצעים למתחם שבו האירוע נערך. מהבחינה הזאת היה יתרון ברור למתחמי אירועים, שהיה ברשותם מקום נרחב לאחסון פריטים שונים. במקומות הללו ניתן היה לעצב במהירות סוגים רבים של תפאורה. מנגד, אירועים בשטחים פתוחים או במתחמים פחות מצוידים, דרשו מאמצים ניכרים.

בשנים האחרונות חלה התקדמות של ממש הן בחוזק של הבלונים מצד אחד והן באפשרות להתאים אותם הן בצורה והן בצבעים ובמרקם לצרכי האירוע. בתוך זמן קצר החליפו כיתוב על בלונים ועיצוב ייחודי של בלונים את כלל הפריטים ששמשו לעיצוב עד אז. האפשרות לנפח בלונים באמצעות הליום (בלון הליום), הוסיפה גם את האפשרות לבניית קירות וסידורי בלונים, שעד מהרה הפכו למרכיב החשוב ביותר בהקמת התפאורה לאירוע. 

איך להוסיף כיתוב על בלונים ולעצב אירועים באמצעותם

אחת הדרכים המקובלות כיום לעיצוב אירועים, היא הצבת בלונים מעוצבים ומוכנים במגוון רחב של צבעים כתפאורה באירוע. מדובר בהחלט בסוג מצוין ומעניין של תפאורה. עם זאת, רבים בוחרים כיום להוסיף כיתוב על בלונים. את הכיתוב אפשר להוסיף בדרכים כדלקמן:

  1. מדפסת לבלונים: מדפסת כאמור מאפשרת להוסיף כיתוב על בלונים בהתאמה לצרכים ולהעדפות של מארגני האירוע. עם זאת, הדבר דורש מידה רבה של מקצועיות
  2. הוספת כיתוב לבלונים מודפסים: אפשר להוסיף כיתוב, בין אם באמצעות מדפסת ובין אם באמצעות מדבקות, לבלונים שהם מלכתחילה מעוצבים עם ציורים או לוגואים.
  3. ציור ידני: אמנם מדובר במלאכה לא פשוטה. עם זאת, כאשר מדובר באירוע שבו מספר הבלונים מצומצם, או לחילופין כאשר רוצים לקשט בצורה מסוימת רק מספר מצומצם של בלונים, הדבר בהחלט אפשרי. גם במקרים כאלה, ניתן להוסיף כיתוב על בלונים יחד עם הקישוטים השונים, באמצעות מדפסת או מדבקות.

אם יש לכם עניין לדעת עוד, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של מרכז הבלונים יעמדו לרשותכם.

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »