מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

כך תארגנו אירוע חורף מדויק עם בלונים

החורף הוא לא סיבה להקפיא את התוכניות ואפשר בהחלט לחגוג אירוע חורפי מהמם ואנשים בהחלט ישמחו להגיע וליהנות גם בעונה הקרה.
כל שצריך זה פשוט להתייחס למאפיינים הייחודיים שמביא עמו החורף ולחשוב איך אפשר לבחור מקום שיתאים לתנאי מזג האוויר המשתנים ומתוך זה לדאוג לכל הרכיבים החשובים שעושים הבדל גדול כמו התפריט הגסטרונומי, העיצוב של המקום, התמהיל, המזכרות.

לפניכם מספר רעיונות איך ליצור אירוע בחורף שיחמם לכולם את הלב:

בחוץ קר? בפנים חם
הבסיס לכל אירוע מוצלח הוא מקום מנצח ולכן, חשוב מאוד לאתר לוקיישן שיציע לכם את הפלטפורמה הטובה ביותר לחגיגה מסחררת. מקום שמשלב בין שני העולמות אזור חיצוני ואזור פנימי, כי תנאי האקלים בישראל הם כאלה שלעיתים החורף הוא מתון ונוח ולכן, במקרים מסוימים יהיה בהחלט אפשר לקיים את קבלת הפנים בחוץ ועם זאת, כדאי שתהיה אופציה לחלל מקורה ומחומם לימים קרים וסוערים יותר.
גבשו מראש את רשימת המוזמנים על מנת להבין בכמה אורחים מדובר ובהתאם לכך, לבחון את גודל המקום כך שאכן יוכל להכיל כראוי ובצורה נוחה את כל המשתתפים.
העדיפו מקום בעל קונספט מעניין שינתק את האורחים מהשגרה הטורדנית בחוץ ויכניס אותם לסביבה חמה נעימה ומגניבה, כמו למשל, עמדות אוכל בדומה לשוק בינלאומי וכן מערכות טכנולוגיות מתקדמות ליצירת אפקטים מעניינים.
כדאי לאסוף חוות דעת בנוגע למי שארגנו וערכו במקום אירוע חורפי על מנת לבחון את ההתאמה של הלוקיישן לחורף.

מקשטים בבלונים – יוצרים מעטפת פוטוגנית
עצבו את המקום כך שיהיה כיף לאנשים מבחוץ להיכנס אל הפנים במיוחד כשמזג האוויר לא מאפשר צילומים או קבלת פנים באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים. בלונים מהווים פריט וויזואלי נהדר דקורטיבי שמוסיף טאץ' ססגוני וטוויסט ייחודי ובלתי שגרתי.
אפשר לבחור בלונים בצבעי העונה או בהתאם למיתוג של אירוע בחורף, בין אם הוא אישי או באוריינטציה עסקית וכן ליצור שער של בלונים לפתיחה או קיר פוטוגני לצילום עם בלונים כתחליף לצילומי אווירה בחוץ. כמו כן, ניתן לשתול את הבלונים בקישוט של כל אחד מהשולחנות ולהעניק מתנה לכל אורח עם סיום החגיגה בלון בהקדשה אישית או בהדפס למזכרת מהאירוע עצמו.

מחממים את התיאבון
אירוע חורפי מהווה הזדמנות נפלאה להגיש אוכל עונתי התחבר לחורף ומבוסס על חומרי גלם ורכיבים משובחים כמיטב המסורת של העונה. תבשילי קדרה, מרקים מהבילים, מאפים שנשלפים מהטאבון, שתייה חמה ארומאטית ייחודית.
תוכלו לתכנן את התפריט בדרך כזאת שהאירוע יתחיל בפתיחים לאחר מכן עיקריות ובסופו של דבר נבחרת מרהיבה של קינוחים ואפשר להגיש את המנות בעמדות שונות להצגת העושר הקולינארי והחוויה הגסטרונומית.

פרטים קטנים שעושים הבדל משמעותי
הכינו את האירוע כך שיהיה אופטימאלי לתנאי מזג האוויר כמו למשל, עמדת מטריות, מתקן לייבוש נעליים ומתלים ססגוניים לתליית מעילים ועליוניות אחרות.
דאגו לחימום המקום אך שיהיה נעים ולא מחניק יתר על המידה. אפשר לדאוג לפינת עישון חיצונית מחוממת לטובת המעשנים. כמו כן, מזכרות שיתאימו לעונה כמו מטריה ממותגת או סט כובע צמר ומחממי אוזניים עם כפפות ועוד.
נסו ליצור אווירה חמימה גם באמצעות אפקטים של תאורה ופלייליסט נעים, פריטי טקסטיל רכים שיעטפו את הכיסאות ויוסיפו נגיעה של חמימות. 

כדאי לבקר מראש במיקום האירוע על מנת להחליט אם הוא אכן הלוקיישן הטוב ביותר עבורכם וכן לסגור כל מה שצריך מול הספקים על מנת להפיק אירוע חורפי שיקצור מחמאות ויעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »