מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

כל מה שרציתם לדעת על מסיבת חתונה עם בלונים

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים אם לא המרגש מכולם. בשנים האחרונות זוגות רבים בוחרים להפריד בין חופה למסיבת חתונה או לקיים מסיבת חתונה נוספת לאורחים שלא נכחו בחופה או במסיבה הראשונה ואם אפשר לחגוג עוד ועוד כדי לציין את המאורע המלהיב, אז למה לא?
לפניכם מדריך איך לארגן מסיבות חתונה מסעירות ואיך לשדרג אותן בתקציב צנוע מבלי לוותר על העצמת ההנאה:

מסיבה משגעת בלוקיישן משגע
הפקת מסיבות חתונה מתחילה קודם כל בבחירת אולם אירועים מסוגנן שיתאים בגודל לכמות המשתתפים המשוערת וכן לאווירה אותה תרצו להשרות במהלך החגיגה. היום פופולארי מאוד למזג בין החוץ והפנים באירוע אחד ולבחור מתחם, שמציע גם חצר או גינה מטופחת וגם חלל מקורה כך שאפשר לתמרן בהתאם לתנאי מזג האוויר בין המרחבים. בחרו מקום בעל קונספט שישתלב עם אופי האירוע כמו גן אירועים אורבני שמחבר בהרמוניה בין תחושה כפרית ללב הפועם של העיר.
זכרו שברצונכם להכניס את האורחים לאטמוספירה אחרת על ידי זה שתנתקו אותם משגרת היומיום וטרדותיה ותכניסו אותם למקום ייחודי ובלתי שגרתי. 

תזמון תוכנית האירוע
מסיבת חתונה מהווה הזדמנות להציע חגיגה יוצאת דופן במיוחד אם לא מתקיימת חופה בזמן האירוע. תוכלו לבחור תמה מעניינת כמו של חתונה הפוכה ולהתחיל מהסוף להתחלה – ריקודים, ארוחה, מינגלינג או לשלב תוכנית אמנותית ייחודית כמו הופעה חיה, סדנה חווייתית, מופע סטנד אפ או הקרנת קליפ שהכנתם מבעוד מועד המתאר את סיפור הכרותיכם ואהבתכם.
בדקו מראש אם המקום בו בחרתם לקיים את המסיבה אכן מצויד בכל הפתרונות הטכנולוגיים המבוקשים כמו מערכת סאונד משוכללת ומערכת תאורה מתקדמת, כדי לייצר אפקטים שיתרמו לאווירה.
תכננו את הלו"ז עם נבחרת הספקים ואנשי המקצוע השותפים לאירוע כך שכל אחד ידע מה תפקידו ובאיזה זמן, פלייליסט למסיבה עצמה, מפעילים וכדומה. 

להפריח את האווירה – שדרוג באמצעות בלונים
עיצוב בבלונים הפך לחלק בלתי נפרד מקונספט של מסיבות חתונה כאשר הבלונים יכולים להקפיץ את הנראות ולהוסיף את הטוויסט המבוקש. אפשר מראש למתג את החגיגה באמצעות בלונים הנושאים דמויות שלכם או בלון עם דמות של כל אורח, אמרות מעוררות השראה, ציטוטים מיוחדים, בלונים בצבעוניות הבולטת של האירוע ולהשתמש בבלונים גם כפריט עיצובי כמו שער בלונים בכניסה לחגיגה או קיר בלונים כקיר סלפי או לצילומי המסיבה וכן בלון לכל שולחן שמוסיף נופך קסום. 

חוויה קולינארית משובחת
האוכל מתפקד כאלמנט מכריע בהצלחתה של מסיבת החתונה וכדאי לבחור מלכתחילה אולם אירועים שמוביל ביצירת חוויה גסטרונומית משובחת.
בין אם החלטתם ללכת על מטבח בשרי או חלבי – דאגו שיהיו פתיחים, עיקריות וקינוחים שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויוצגו גם בדרך פרזנטטיבית ופוטוגנית (כי היום כולם מתעדים הכל לסטורי).
החליטו איזה קונספט מועדף עליכם: בופה עשיר או הגשה ישירות לשולחנות וחשבו איך גם לשלב את האוכל כחלק מהמסיבה, האם תמיד יהיה אוכל זמין תוך כדי האירוע או רק בחלקים מסוימים בצורה מאורגנת.

לרקוד וליהנות מכל רגע
גולת הכותרת של מסיבות חתונה היא מסיבת הריקודים וכאן אפשר להעצים את החוויה באמצעות קישוטים שונים כמו בלונים, אביזרים ותלבושות לאורחים שכיף לרקוד עמם וגם ייראו נפלא בתמונות. כמו כן, ליזום ריקודים קבוצתיים לצד ריקודי זוגות, מרקידים שילהיבו את הרוקדים וחלוקה של קוקטיילים ישירות לרחבה. 

זכרו שבמסיבת חתונה אנשים באים לעשות שמח. חשבו איך לרגש אותם לאורך כל האירוע כדי שזאת תהיה חגיגה שעוד ידברו עליה הרבה אחרי שתסתיים. 

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »