מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

משאבה לניפוח בלוני הליום

משאבה לניפוח בלוני הליום
משאבה לניפוח בלוני הליום

כאשר לקוח מגיע לגן אירועים, אולם אירועים או כל מקום אחר על מנת להזמין אירוע, הזמנת האירוע צריכה לכלול את כל המרכיבים השונים שלו. בדרך כלל, מתחם האירועים מציע ללקוח הפוטנציאלי מבחר מנות, כמו גם מבחר שירותים היקפיים משלימים נוספים, שאמורים להפוך את האירוע לייחודי, איכותי ומעניין. בין השאר, מוצעות ללקוח הפוטנציאלי גם כמה אופציות להקמת התפאורה באירוע. אחת האופציות שבשנים האחרונות הפכה לרלבנטית ביותר, היא הקמת התפאורה לאירוע באמצעות בלונים. הקמת התפאורה מתבצעת על ידי בלונאי מקצועי, שהוא לבדו או יחד עם העוזקים שלו, מנפחים בלונים באמצעות משאבה לניפוח בלוני הליום ומציבים אותם בצורה מקצועית בחלל שבו האירוע נערך. מה התפקיד של בלונים באירועים שונים? למה הם עדיפים על פני תפאורה אחרת? היכן משיגים בלונים איכותיים, שהופכים כל אירוע לשמחה אמיתית? להלן התשובות.

בלונים והתפקיד שהם ממלאים באירועים שונים

הכנת התפאורה לאירוע היא אחת המלאכות היותר כיפיות מצד אחד, אבל היותר מורכבות מצד שני. הבלונאי ומי שממונה על הקמת התפאורה, צריך להספיק להציב את התפאורה בתוך זמן קצר יחסית, ובאופן המושלם ביותר. כל מה שעומד לרשותו הוא משאבה לניפוח בלוני הליום, כמה מכלי הליום שיספיקו לכל כמות הבלונים שבוודאי יהיה בהם צורך, וכן הבלונים הרלבנטיים להשגת המראה וההרגשה המיטביים באירוע. הבלונים ממלאים היום את התפקיד שאותו מילאו פריטים שונים, ששמשו להקמת תפאורה עד לא מגבר – פרוואנים, מחיצות, ספות וגם קישוטים כאלה ואחרים לקירות. נכון להיום, ניתן באמצעות המגוון הרחב של בלונים שנמצא בשוק, להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

למה בלונים עדיפים על פני כל תפאורה אחרת

התשובה לשאלה הזאת היא פשוטה למדיי, אף שהביצוע של המלאכה בסיכומו של עניין איננו כל כך פשוט. הבלונים באו במקום התפאורה הישנה והטובה, פשוט משום שקל יותר להביא אותם למתחם שבו האירוע נערך, לנפח אותם ולהציב אותם במקומות המתאימים.

  • מבחר בלונים: מבחר הבלונים הוא, נכון להיום, הרבה יותר גדול מהמבחר שהיה אך לפני כשני עשורים. כיום אפשר להשיג בלונים בגדלים שונים, בצבעים שונים, במרקמים ובצורות שונות. הכניסה של בלוני אלומיניום לעולם הבלונים, הפכה את מבחר הבלונים קיים לבלתי מוגבל כמעט, מה שמאפשר להשיג כל תוצאה רצויה שהיא.
  • קל להצבה: קל מאד להציב תפאורה לאירוע באמצעות הבלונים. בלונאי מנוסה אחד או יותר, יחד עם משאבה לניפוח בלוני הליום מצד אחד, או משאבה ידנית למילוי אוויר מצד שני, יכולים להשיג תוצאות מדהימות בתוך זמן ממש קצר. הדבר חשוב במיוחד בתקופה שבה אירוע רודף אירוע, ואין ממש זמן להקים את התפאורה אחרי האירוע הקודם ולפני האירוע הבא.

אם יש לך עניין בתפאורה איכותית לאירוע שלך, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של מרכז הבלונים יעשו עבורך את העבודה במהירות וביעילות.

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »