מרכז הבלונים – חנות הבלונים המובילה לסיטונאים וליחידים

רעיונות למסיבת יום הולדת עם בלונים בלתי נשכחת

אנחנו לא בכל יום חוגגים את המועד בו נולדנו ולכן, דווקא בתוך חיים עמוסים ומלאים בעבודה, טוב שיש לנו רגעים קטנים בלוח השנה, בהם יש לנו את ההזדמנות המושלמת לחגוג עם מי שאנחנו אוהבים לצידנו. אם בעבר מסיבות יום הולדת היו משהו שנועד כביכול 'לילדים'. היום זה ממש לא הסיפור. דווקא בתקופה האחרונה, עם הכניסה של הרשתות החברתיות, אנחנו רואים יותר ויותר חוגגים אשר בוחרים לבלות את היום המיוחד באירועים מרגשים ומלאים בפעילות. אם פשוט בא לכם לחגוג ואתם מחפשים רעיונות יצירתיים, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים ועצות איך להפוך את מסיבת יום ההולדת למסיבה של פעם בשנה. מוכנים? כי אנחנו מתחילים ממש עכשיו. 

קודם כל, אל תשכחו לעצב את המקום 

רגע לפני שנדבר על בחירה מדויקת של הלוקיישן המושלם, אנחנו רוצים להזכיר מה שכל מפיק אירועים יודע היטב. עיצוב הוא חלק אינטגרלי ממסיבה מוצלחת. בסוף, אנחנו, בני האדם, משתמשים בחושים שלנו כדי לעצב את הרגשות שלנו, כדי לדעת למקם את עצמנו בתוך האירוע וכן הלאה. האסטוסיאציה הראשונה שלנו לזר בלונים, תהיה מסיבת יום הולדת והתחושות שנרגיש, יהלמו את התמונה אותה העיניים שלנו קולטות. דווקא כאשר חוגגים בקבוצה של אנשים מבוגרים, הרי שקשה לנו לעשות את המעבר, מיום מלא בעבודה ומשימות ובין חגיגה כיפית, משחררת ומרימה. לכן, תמיד טוב לעשות מאמץ ולקשט את המקום בזרי בלונים מקושטים וכן הלאה. בסוף, זה חלק ממש חשוב מהפקה של כל אירוע מוצלח. זכרו מה אנחנו אומרים לכם כאן. 

לבחור את הלוקיישן המנצח 

אנחנו עוד נדבר על אוכל בהמשך, אבל אנחנו רוצים להזכיר לכם כי אמנם אתם מתכננים את יום ההולדת שלכם ומשקיעים מאמץ בניסיון להפיק מסיבה של פעם בשנה. אבל רוב האורחים לא ממש נמצאים בתחושה הזו גם כן. הם מגיעים מיום עבודה ארוך, משאירים את הילדים עם בייביסיטר וכן הלאה. במילים פשוטות, חשוב לבחור במיקום מנצח, כזה שקרוב מספיק לערי המרכז, אבל הוא לא נמצא בלב ההמולה. מקום בו אפשר למצוא חניה בקלות, אבל הוא כן ממקום בנקודה אסטרטגית. למשל, מסעדות ברחובות הן אופציה מושלמת בדיוק בגלל זה. הן מאפשרות לכם, מצד אחד, למצוא את השקט שאתם מחפשים בשביל מסיבה פרטית. מהצד השני, לכולם נוח להגיע למקום. 

אוכל טעים וכשר המתאים לכולם 

מצד אחד אף אחד לא רוצה להגיש באירוע שלו אוכל לא טעים. מהצד השני, הרי שתמיד, בכל קבוצה, יש מי ששומרים כשרות ומקפידים על הפרטים. לכן, כאשר אתם בוחרים בין מסעדות ברחובות, הקפידו כמובן, לבחור במקום בו השף יודע את העבודה והוא גם יכול להכין אוכל כשר, כזה שכל אחד יצליח ליהנות ממנו. 

אל תשכחו להראות לאורחים שאיכפת לכם 

אחרי שדיברנו על מה לעשות ואיך לתכנן את האירוע מבחינה לוגיסטית, אנחנו רוצים להזכיר לכם כי בראש ובראשונה, כל מי שמגיעים לחגוג במסיבת היום הולדת, מגיעים אליכם. משום שאתם מי שאוהבים אותם, מי שיש להם חברים ומי שרוצים להימצא בחברתם. 

אם אתם לא תתנו לכולם תחושה טובה, אם אתם לא תראו לאורחים כמה אתם שמחים בהם וכמה אתם מודים על כך שהם באו להשתתף אתכם באירוע, הרי שכל המסיבה הזו לא שווב כלום. כמו שאמרו חכמים לפנינו, לא תמיד יזכרו מה אמרתם, אבל כל אחד יזכור בדיוק איך גרמתם לו להרגיש. זה הזמן לתכנן אירוע של פעם בשנה. 

צריכים מנפח בלונים או בלונים בסיטונאות? פנו אלינו עכשיו!

מחזיק בלונים

מחזיק בלונים הוא אביזר פרקטי ורב-תכליתי המאפשר להציג ולאבטח בלונים במסגרות שונות, להעצים את היופי

קרא עוד »